RSS

Clatite cu maia


Experimentul meu cu maiaua continua. Prima incercare a esuat dar la a doua am mari sperante. Excesul de maia "de aruncat" l-am pastrat pentru a-l folosi in alte retete. Pur si simplu nu ma indur sa-l arunc. Asadar, iata o reteta de clatite cu maia (imatura inca). Maiaua aici are rolul mai mult de gust decat de crescut asadar nu-si pune in valoare toate proprietatile.
Clatitele sunt subtirele, fara prea multe gauri (ceea ce sincer prefer ca sa nu-mi curga dulceata prin ele) si absolut delicioase !


Ingrediente (pentru o cantitate mai mare de clatite):

Mod de preparare:
  1. Bat ouale cu un tel intr-un castron mai mare.
  2. Adaug maiaua, laptele, faina si sarea si amestec bine cu telul.
  3. Las sa se odihneasca 1-2 ore.
  4. Incind 2 tigai de clatite. Eu folosesc 2 pentru ca imi injumatateste timpul de facut clatite.
  5. Ung cu foarte putin ulei tigaile si torn cate o cescuta din compozitia de clatite.
  6. Intorc clatitele cand au prins cateva puncte maronii in partea care atinge tigaia.
Ca umplutura am ales o delicioasa dulceata de zmeura pregatita de mama din zmeura culeasa din curte anul trecut.

Aceasta este o reteta cu care te poti juca foarte usor schimband o parte din cantitati. De exemplu, cu alta ocazie am folosit 500g maia si 720g lapterestul cantitatilor ramanand la fel. Esential este ca in final compozitia sa arate ca o smantana subtire.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Trimiteți un comentariu