RSS

Tarta cu sfecla rosie si branza


Anul trecut mi-au cazut in mana niste seminte de sfecla rosie. Le-am plantat si toamna tarziu am cules cateva sfecle rosii frumusele. Le-am fiert la aburi, le-am ascuns in congelator si acum am dat peste ele. M-am gandit sa le folosesc la o tarta sarata si uite ce a iesit.


Ingrediente:
  • o foaie de tarta (~300g)
  • 500g de sfecla rosie fiarta
  • 200g branza feta
  • 4 oua
  • 200ml lapte
  • 1 lingurita de cimbru

Mod de preparare:
  1. Intind foaia de tarta si o asez intr-o tava de tarta antiadeziva.
  2. Tai sfecla in cubulete mici.
  3. Faramitez branza cu o furculita si o adaug peste sfecla.
  4. Amestec sfecla cu branza si o pun in foaia de tarta
  5. Bat ouale, adaug laptele si cimbru si amestec.
  6. Torn compozitia in tava peste sfecla cu branza.
  7. Dau la cuptorul preincalzit la 190ºC pentru 45 min. 
Gustul tartei a fost peste asteptari si cu siguranta o voi face din nou.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Trimiteți un comentariu