RSS

Ravioli cu branza

 Exista o varietate suficient de mare de paste, fiecare cu gustul, forma, culoarea si aroma ei. Ravioli, la randul lor pot avea diverse umpluturi, dar eu astazi am aves sa-i umplu cu branza. Si nu cu clasicele ingrediente, ci cu cele pe care le aveam prin fundul frigiderului.


Ingrediente:

Paste:
  • 300g de faina
  • 2 oua
  • 1 lingura de apa (sau un pic mai multa daca este necesar)
Umplutura:
  • 100g de parmezan (ras fin)
  • 100g de branza emental (ras fin) - desi orice cascaval ar merge
  • 1 ou
  • 1 lingura de mascarpone
  • 1 lingurita de piper

Mod de preparare:
  1. Fac o coca din faina, oua si apa. Eu am folosit robotul de bucatarie ca sa-mi fie mai simplu.
  2. Impart coca in bilute mari cat o caisa.
  3. Le tapetez bine cu faina si le trec prin masina de facut paste, de la marimea cea mai mare (1) la cea mai mica (9). Se pot face si de mana cu facaletul, dar eu n-am atata energie si rabdare.
  4. Obtin astfel foi de coca pe care intind pe masa.
  5. Iau prima foaie si pun cate o lingurita de umplutara (facuta din amestecarea tuturor ingredientelor: parmezan, branza, ou si mascarpone) pe foie la interval de cam 3cm. Distanta depinde de forma de ravioli pe care o am.
  6. Dupa ce am asezat umplutura, dau cu o pensula inmuiata in apa in jurul fiecarei gramajoare de umplutura pentru ca sa se lipeasca.
  7. Adaug o foaie deasupra foii cu umplutura incercand sa scot aerul care ramane pe langa.
  8. Tai cu o forma de ravioli in jurul umpluturii.
  9. Umplu o oala cu apa pe jumatate, adaug un pic de sare si o pun pe foc.
  10. Cand apa incepe sa fiarba adaug ravioli si ii las cam 10-15 min.
Se servesc cu piure de rosii, parmezan suplimentar, si se orneaza cu patrunjel sau busuioc.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Trimiteți un comentariu