RSS

Cupcakes cu stafide si ghimbir

Ghimbirul are un gust intepator dar o aroma speciala. Iata ca m-am hotarat sa-l folosesc de aceasta data in cupcakes.


Ingrediente:

  • 75 g de ghimbir (dat prin razatoarea foarte fina)
  • 125g de unt moale (jumatate de pachet)
  • 2 oua
  • 1 cana de faina (150g)
  • 1/2 lingurita de praf de copt (cernut)
  • 1 fiola esenta de vanilie
  • 75g de stafide albe
  • 1/2 cana de zahar (100g)

Mod de preparare:
  1. Pun toate ingredientele in robot la amestecat.
  2. Ung formele de cupcakes cu unt. Eu le-am uns chiar daca erau de silicon.
  3. Pun 1 lingura de compozitie in fiecare forma (max. 3/4 umpluta). Am folosit lingura de inghetata intrucat dozeaza mai bine si e usor de folosit, fara sa ma mai murdaresc pe maini.
  4. Dau la cuptor 20 min la 180°C
O reteta simpla, asa cum imi place mie. Un gust mai exotic si mai divers pentru un cupcake. Dar delicios ...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Trimiteți un comentariu