RSS

Clatite cu lapte de cocos

Pentru ca imi mai ramasese lapte de cocos de la insiropatul tortului m-am gandit sa fac o reteta mai exotica de clatite. N-am ajuns bine sa le termin de pregatit ca m-am trezit cu comentarii de la trecatorii de pe strada de genul "Mmm ce bine miroase, cineva face clatite !"

Ingrediente:

  • 125g de faina
  • 2 oua
  • 250ml de lapte de cocos
  • 200ml de lapte
  • 1 lingura de coaja de lamaie (aproximativ coaja de la o lamaie)
  • 1 lingura de rom
  • 20g de unt topit
  • un varf de cutit de sare

Mod de preparare:

  1. Pun toate ingredientele in robot la amestecat. Compozitia are consistenta unei smantani subtire.
  2. O las sa se odihneasca 30 min.
  3. Incind bine o tigaie si o ung cu putin unt inainte de fiecare set de clatite
  4. Pun formele de inimioare de silicon in tigaie si torn cu un mic polonic din compozitie pana se umple forma. De preferat clatita sa iasa nu foarte groasa ca sa nu o ardem pe o parte pana ajunge sa se coaca pe sus.
  5. Intorc clatitele si pe cealalta parte, le las un pic sa se rumeneasca si apoi le scot pe o farfurie.
Mi-am indulcit diminetile cu ele inainte sa plec la servici. Le-am completat cu dulceata de smochine. Un adevarat mic dejun exotic!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Trimiteți un comentariu